Bijna !!!!

29 maart 2019 - Schiphol, Nederland

Op 2 april is het zover. We gaan dit jaar onze jaarlijkse vakantie vieren in China. Na Japan, Vietnam en Cambodja het 4e Aziatische land dat we gaan bezoeken. We landen 3 april in Beijing en reizen in de periode tot 1 mei door een gedeelte van dit immense land. De plaatsen die we bezoeken hebben we gekozen n.a.v. ervaringen/tips van andere China gangers. We verplaatsen ons 4 keer met de trein, 3 keer met het vliegtuig en 1 keer met een (3-daagse) cruiseschip over de Yangtze river. We zullen de nachten doorbrengen in 10 verschillende hotels. Onze grootste uitdaging zal, denken we, liggen in het de Chinezen duidelijk maken wat wij willen (excursie, eten of wat dan ook).

We hopen dat het gaat lukken om onze dagelijkse belevenissen op deze reisblog te plaatsen. Reacties zijn dan natuurlijk erg welkom.

Tot in China.

1. José:
    在中国玩得开心
    Zài zhōngguó wán dé kāixīn
  2. Bert:
    Fijne reis
    Ik blijf jullie volgen
  3. Carla:
    29 maart 2019
    Hoi ik wil jullie graag weer volgen. Een heel fijne vakantie!!
  4. Gerrit:
    29 maart 2019
    Spannend, ik ga jullie zeker weer volgen. Met een vertaal app kom je een heel eind. Hele fijne reis.
  5. Gerrit:
    Fijne reis!!
  6. Saskia:
    29 maart 2019
    Er staat weer een mooie reis op de planning :) Succes met koffers pakken, alvast een goede vlucht en heel veel plezier! Ik kijk uit naar jullie verhalen.
  7. Nico en Anita:
    29 maart 2019
    Super leuk om jullie weer te gaan volgen!
    Goeie reis!
  8. Marianne:
    29 maart 2019
    Fijn dat we weer mogen meereizen!!
    Heel veel plezier in dit land met verschillende gezichten!!
    Wij hebben er in ieder geval genoten.
  9. Malk:
    29 maart 2019
    Bij deze wens ik jullie natuullijk een hele fijne vakantie en om te beginnen een fijne leis. Ik ga zekel elke dag jullie velhalen weel lezen.
  10. A3:
    31 maart 2019
    Goede reis en leuk om jullie weer te volgen,spannend hoor.
  11. Tonny & Kees Kelder:
    2 april 2019
    Fijne vakantie !
    Heerlijk weer mee genieten van de mooie belevenissen in China!